Formulier afsluiten
Formulier opnieuw starten

Klacht indienen

Voortgang
9%

Toelichting

Heeft u een klacht over het handelen van een medewerker of een bestuurder van de gemeente? Bent u onvriendelijk, onheus of onjuist behandeld? Dat hoort natuurlijk niet. Uw klacht is een signaal en helpt ons de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

 

De volgende klachten neemt de gemeente niet in behandeling:

  • een eerder ingediende en al afgewerkte klacht.
  • een klacht over algemene wetten of zaken waarvoor de gemeente niet verantwoordelijk is.
  • een klacht over een conflict met de gemeente die u in principe aan de rechter kunt voorleggen.
  • een klacht over een politieoptreden. Neem contact op met de politie.
  • een klacht over een verkeerssituatie, rommel op straat of iets op straat dat gemaakt moet worden. Geef dit door via de Geertruidenberg app.
  • als de klager onvoldoende belang heeft of de gedraging van onvoldoende gewicht is (bagatel).